Green woods, yellow hills, golden gate - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Eric Jesper Dustin - WaarBenJij.nu Green woods, yellow hills, golden gate - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Eric Jesper Dustin - WaarBenJij.nu

Green woods, yellow hills, golden gate

Door: Dustin

Blijf op de hoogte en volg Eric Jesper Dustin

16 Oktober 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanaf de "slimme" telefoon een nieuw kort verslag. Inmiddels zitten we in San Francisco op onze hotelkamer downtown San Francisco, de wifi is gratis gratis maar het gebruik van de pc is not complementary. vanochtend zijn we vertrokken vanuit Yosemite Valley. goed ontbeten van ons complementary buffet zijn rond we onder weg gegaan richting San Francisco. onze limo had dorst dus we moesten even tanken. voor ongeveer fifty bucks hebben de auto volgegooid en konden we verder. onderweg hebben we nog koffie gedronken in een echt western stadje, Mariposa. In een oude saloon uit de begin vorige eeuw. daar hebben we ook nog een bescheiden stukje chocolade cake gegeten. de barvrouw sprak heel toevallig ook nog nederlands. inmiddels waren echte bos uit en kwamen weg teeds meer het dorre landschap in.inmiddels begonnen de maagjes te knorren en besloten om gebruik te maken van de "weinige" fastfood tenten die Amerika te bieden heeft. Na ongeveer nog 2 uur rijden kwamen we aan in San Francisco via de Bay Bridge zo de stad in. Wat een fantastisch gezicht. Ons hotel gevonden. Een licht alcholische versnapering genomen en de stad in. Door naar chinatown. Eerst een biertje gedronken in wat het lijkt op de red light district van san francisco, daarna heerlijk gegeten bij de local.chinese in chinatown voor centen. inmiddels moe maar voldaan terug op onze hotelkamer, morgen gaan we nog meer verkennen wat deze geweldige stad nog meer te bieden heeft. Een ritje met de cable cars mag in ieder geval niet ontbreken. Tot later.

• 16 Oktober 2012 - 12:07

Pier:

Heren,

In Las Vegas nog leuke crouPIERs tegen gekomen? Zo 1 met een PIERcing in zijn wenkbrouw?
    Mijn voorstel: Ga lekker wandelen, train die buiksPIERen bezoek daarna als je tijd hebt
    (ik heb begrepen dat jullie zo nu en dan soms een biertje pakken, dus mocht je in de buurt van Chicago komen?
    "Navy Pier Beer Garden"
    Chicago, IL 60611
    Neighborhood: Near North Side

Veel plezier weer
    Pier

• 16 Oktober 2012 - 12:13

Pier:

O ja, volgende week geen bericht. Dan zit ik op de Scheveningse ......tering....hoe heet dat ding nou. Lastige naam.

• 16 Oktober 2012 - 18:01

Lieftallig Zusje:

Leuk hoor, al die verhalen...ben benieuwd naar de verhalen in real life! Geniet nog van de laatste dagen en drink er nog maar 1tje op mij! Liefs xxxxx