De eerste dagen - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eric Jesper Dustin - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eric Jesper Dustin - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric Jesper Dustin

10 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zondag na een slopende vliegreis van 11 uur aangekomen op LAX.
Na strenge controle van de douane naar buiten en met shuttlebus naar de rental cars.
Mochten uitzoeken wat we wilden in de SUV klasse.
Hebben een hele dikke hagelnieuwe Dodge Journey uitgezocht.
Man wat een genot dat dit zomaar geregeld was.
Op naar het hotel welk op 10 minuutjes rijden was.
Mooi modern hotel op korte afstand van alle highlights. Diezelfde avond naar Venice beach geweest. Hippiestrand met toffe gasten en prachtige zonsondergang.
Heeft wel 2 uur geduurd om er te komen want de TomTom heeft ons steeds in rondjes gestuurd.
Was hemelsbreed maar op 5 km afstand.
Rond een uur of 5 's nachts nederlandse tijd toch maar het bed opgezocht. We waren inmiddels 24 uur wakker.
Na een goede nachtrust de auto in naar Santa Monica. Een oude kustplaats met een mooie pier.
Daarna door naar Hollywood. Via de Mullholland drive de bergen in om te eindigen bij een fantastisch uitzicht over Hollywood (sign) en LA in de smog.
Daarna afgezakt naar de Walk of Fame. Wat een leipo's lopen daar rond.
Een paar uur geslenterd eb onze ogen uitgekeken.
Toen na een biertje in het Hard Rock Cafe richting rodeo Drive.
Helaas kon onze Dom Dom weer de weg niet vinden en hebben we in het donker ruim 2 uur door Beverly Hills en omgeving gereden.
Steen kapot terug in het Hotel en een biertje gepakt. In de buurt naar de italiaan om voldaan in bed te ploffen.

Dinsdag 9 Oktober.

Lekker uitgeslapen en koffie met croissant in een koffieshop in de buurt.
Met de auto richting San Diego.
We hebben de Paccific Coastway genomen om te genieten van het practige uitzicht op de atlantische oceaan.
In Oceandrive wezen lunchen. Een mooie haven vlak bij een legerbasis.
Leuke terrasje met grote zeemeeuwen die je bord willen leegpikken.
Daarna doorgewandeld naar het strand en even liggen luieren.
Het uitzicht is adembenemend.
Verder door naar San Diego door kleine leuke plaatsen met typisch amerikaanse winkels en huizen.
Regelmatig gestopt om te fotograferen en uit te kijken over de rotsige kustlijn.
Nu net aangekomen in ons hotel en gaan de stad in om een parkeerplekje te zoeken wat dat is hiet overal een ramp.
Een plekje is al gau w 10 dollar per uur.
Gaan een terras opzoeken en aan het bier. Daarna zien we wel.
Morgen op naar Palm Springs.

Tot dan

• 10 Oktober 2012 - 07:50

Hennie :

Hallo boys,net jullie verslag gelezen en genoten van jullie belevenissen in zo,n korte tijd daar! Gooi die Dom Dom maar de Oceaan in daar hebben julli toch niks,kost teveel tijd . Verheug me nu al op het volgende verslag! Groeten vanuit zonnig herfstig Dordt!

• 10 Oktober 2012 - 08:27

Pier:

Ik ben met hoofd, hart en ziel bij jullie!
    Geniet ervan en drink er nog 1.

• 10 Oktober 2012 - 13:38

Marlies:

Hoi lieve schatten, de foto's zien er geweldig uit. Wat zullen jullie genieten, maar het is je gegund.
    Hier een beetje stil, maar allee, we redden ons wel. (snik) Kijk uit naar jullie volgende verslag en foto's.
    Geniet er van en doe voorzichtig.
    Liefs en een dikke knuffel.